De cursusdienst is gesloten. We verwelkomen jullie graag terug tijdens de eerste week van het academiejaar.
vrg cursusdienst logo

FAQ

Lidmaatschap arrow

  • Hoe word ik lid van VRG?

    Klik op de homepage bovenaan op ‘word VRG-lid’ en volg de aangegeven stappen. Nadat je alle stappen en de betaling hebt afgerond, zal je automatisch kunnen genieten van ledenkortingen op deze webshop. We werken dit jaar zonder fysieke lidkaarten, je gratis goodiebag kan je wel nog steeds komen afhalen in de VRG cursusdienst.

  • Hoe word ik lid van Crimen?

    Surf naar https://www.crimen.be/lidkaarten en volg de aangegeven stappen. Nadat je alle stappen en de betaling hebt afgerond, zal je automatisch kunnen genieten van ledenkortingen op deze webshop. Je fysieke lidkaart, samen met je goodiebag, kan je komen afhalen in de VRG cursusdienst of op het secretariaat van Crimen.

  • Loont het de moeite om lid te worden?

    Absoluut! Naast een goedkopere deelname aan onze evenementen, zal je ook een fikse korting krijgen op je boeken. Zo ontvang je meteen €9 korting bij de aankoop van je codices! Need we say more?

  • Ik ontvang geen ledenkorting!

    Kijk na of je alle stappen (incl. betaling van het lidgeld) hebt volbracht en dus lidmaatschap bij VRG of Crimen hebt verkregen. Surf naar het accountoverzicht op deze webshop en ga na of je lidmaatschap werd geregistreerd. Ververs zo nodig de pagina. Contacteer cursusdienst@vrg.be indien je lidmaatschap nog steeds niet wordt herkend.

  • Kan ik ook inloggen als niet-student?

    Onze cursusdienst richt zich op studenten ingeschreven aan de KU Leuven. Het is dus enkel mogelijk om te bestellen op deze webshop met logingegevens van de universiteit. Voor verdere vragen kan je terecht bij cursusdienst@vrg.be.

CATALOGUS arrow

  • Ik vind niet wat ik zoek in de catalogus.

    Je professor heeft de cursusmaterialen mogelijks nog niet overgemaakt aan de cursusdienst, of ons nog niet laten weten dat hij deze bij ons zal aanbieden. We raden je aan om later nogmaals te kijken, of eens je licht op te steken bij je professor.

  • Hoe vind ik wat ik nodig heb voor mijn opleiding?

    Zodra je inlogt kan je automatisch filteren op jouw opleiding. Gebruik de filters bovenaan om specifieker te zoeken voor jouw studie. Je kan filteren op je fase, je specialisatie en zelfs je vak! Nadien kan je ook alle filters resetten om opnieuw de volledige catalogus te bekijken. Je vindt bovendien een zoekfunctie bovenaan de pagina.

  • Wat is het verschil tussen de twee weergegeven prijzen?

    Links in het groen kan je de ledenprijs of ACCO-prijs zien. Deze gereduceerde prijs zal aan jou worden aangerekend wanneer je een VRG- of Crimenlidkaart of een ACCO-aandeel bezit. Opgelet, je ontvangt de ledenkorting slechts één keer per artikel. De hogere prijs ernaast wordt aangerekend aan niet-leden. Het loont dus zeker de moeite om je lid te maken.

  • Hoe kan ik zien of een artikel voorradig is?

    Je kan zien of een boek voorradig dan wel op bestelling is in de catalogus, op de artikelpagina en bij het afrekenen.

    In het eerste geval is dat specifieke artikel op dit moment beschikbaar in de cursusdienst. Dat betekent dat dit artikel meteen opgehaald of verzonden kan worden na bestelling.

    In het tweede geval is dat specifieke artikel niet beschikbaar in de cursusdienst. Afhaling of verzending zal dus pas mogelijk zijn nadat dit wordt aangeleverd door de drukkerij of uitgeverij. We kunnen slechts een indicatie geven van wanneer dat zou zijn, zonder enige garantie.

BESTELLING arrow

  • Op welke wijze kan ik betalen?

    We bieden volgende betaalmogelijkheden aan: Bancontact, Mastercard of Visa en Apple Pay.

  • Hoe verloopt de bestelling?

    Als je een artikel vindt dat je zoekt, klik je op ‘in winkelmand’. Nadien kan je alle geselecteerde artikelen terugvinden in je winkelmand bovenaan. Controleer de artikelen in je winkelmand en klik op ‘naar afrekenen’. Vul je gegevens in, kies je afleverwijze, je betaalwijze en ziedaar je bestelling! Je ontvangt bevestiging in je mailbox.

  • Hoe wijzig ik mijn winkelmandje?

    Ga naar je winkelmandje via de knop bovenaan. Op dit menu kan je meerdere exemplaren kopen door het aantal te verhogen. Verlaag het aantal tot 0 om het artikel te verwijderen. Zodra je doorgaat naar afrekenen kan je je winkelmandje niet meer wijzigen. Je kan echter steeds terug naar het winkelmandje door de knop links bovenaan.

  • Hoe krijg ik korting met mijn ACCO-aandeel?

    Indien je een ACCO-aandeel bezit, kan je korting krijgen op boeken die worden uitgegeven door ACCO. Deze ACCO-prijs staat aangegeven in de catalogus en de artikelpagina. De ACCO-korting wordt pas verrekend wanneer je afrekent en je aandeelnummer invult. We vragen om je ACCO-kaart te tonen bij het afhalen.

  • Ik ben manama student fiscaliteit en heb mijn boeken bij inschrijving al betaald. Wat nu?

    Indien je een manama student fiscaliteit bent en je je boeken al betaald hebt bij je inschrijving, krijg je een kortingscode bij het begin van elk semester die je kan gebruiken bij het bestellen van je cursussen. Verzendkosten zijn niet inbegrepen bij het inschrijvingsgeld. Voor verdere vragen kan je terecht bij cursusdienst@vrg.be.

  • Wat betekent de status 'op bestelling'?

    Cursusmateriaal ‘op bestelling’ hebben we niet meer in stock. We bestellen een extra order bij de drukkerij of uitgeverij. We kunnen slechts een indicatie geven van wanneer dat zou zijn, zonder enige garantie. Indien je artikelen ‘op bestelling’ hebt gekocht zal je een melding ontvangen via e-mail zodra deze artikelen beschikbaar zijn. Je kan steeds de beschikbaarheid van je bestelling opvolgen in de accountpagina.

AFLEVERWIJZE arrow

  • Op welke manier kan ik mijn bestelling ontvangen?

    We bieden twee manieren aan: afhaling in de cursusdienst in de Nieuwe Valk van onze faculteit, of levering aan huis/kot. Afhaling is gratis; voor verzending rekenen we een bijdrage aan. Verzending zal mogelijk zijn vanaf de derde week van het academiejaar.

  • Hoe kan ik afhalen?

    Indien één of meerdere artikelen beschikbaar zijn, dus nadat deze werden aangeleverd door de drukkerij of uitgeverij, kan je na het plaatsen van je bestelling het cursusmateriaal komen ophalen in de cursusdienst. Indien je artikelen ‘op bestelling’ hebt gekocht zal je een melding ontvangen via e-mail zodra deze artikelen beschikbaar zijn. We kunnen slechts een indicatie geven van wanneer dat zou zijn, zonder enige garantie. Je kan steeds de beschikbaarheid van je bestelling opvolgen in de accountpagina.

  • Hoe werkt de verzending?

    Indien je bij het afrekenen van je bestelling voor verzending hebt geopteerd, zal je bestelling worden verzonden zodra al je artikelen beschikbaar zijn, dus nadat deze werden aangeleverd door de drukkerij of uitgeverij. We kunnen slechts een indicatie geven van wanneer dat zou zijn, zonder enige garantie.

    Je bestelling wordt gemiddeld binnen vijf openingsdagen verwerkt en overgedragen aan het postorderbedrijf.

    Verzending zal echter niet op elk moment van het academiejaar mogelijk zijn door de verwerkingstijd.

    Verzending zal mogelijk gemaakt worden vanaf de derde week van het academiejaar.

  • Hoe zit het met de status van mijn verzending?

    Je kan via de accountpagina de status opvolgen van je bestelling, en dus ook de verzending. We houden je ook op de hoogte via e-mail. Via de traceercode van het postorderbedrijf kan je je bestelling volgen.

  • Ik heb het verkeerde boek gekocht, wat nu?

    Je kan steeds om hulp vragen in onze cursusdienst tijdens de openingsuren. Bekijk de algemene voorwaarden voor de herroepingsregeling.

ManouJolienChloëKristel
Hulp
nodig?
facebook chat
gesloten

Website by Weichie